چگونه اکانت اینستاگرام خود را به صورت موقت غیرفعال و از دسترس خارج کنیم؟
نوشته شده توسط : ساحل

آموزش غیرفعال کردن / دی‌اکتیو کردن اکانت اینستاگرام:
قدم اول: به وب‌سایت اینستاگرام (https://www.instagram.com) مراجعه کرده که با تصویری مطابق تصویر ذیل (تصویر 1) روبرو خواهید شد. سپس بر روی Log in کلیک کنید. اکنون که می‌توانید با تایپ کردن نام کاربری (آی‌دی) و رمز عبور (پسورد)‌ وارد اکانت خود شوید(تصویر 2). پس از ورود به اکانت به صفحه اصلی خودتان وارد می‌شوید (تصویر 3) که شبیه به صفحه اصلی اینستاگرام در موبایل بوده و تصاویر خویش و کسانی که در اینستاگرام دنبال می‌کنید را می‌توانید ببینید.

غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام

– چنانچه رمز عبور خویش را فراموش کرده‌اید با کلیک بر روی Forgot? و ادامه مراحل آن را بازیابی کنید.
قدم دوم: در این صفحه با کلیک یا لمس بر روی علامت آدمک در زاویه سمت راست و پائین صفحه (تصویر 3 بالا) به صفحه پروفایل شخصی خود خواهید رفت.

 

قدم سوم:

پس از باز شدن صفحه پروفایل (تصویر 4)، کافیست بر روی Edit profile کلیک کنید تا به صفحه ویرایش پروفایل خویش (تصویر 5) بروید. سپس لغایت انتهای صفحه پائین بروید (تصویر 6) و در انتهای صفحه بر روی عبارت Temporarily disable my account کلیک کنید تا به صفحه غیرفعال کردن اکانت وارد شوید.

قدم چهارم:

در صفحه غیرفعال کردن اکانت (تصویر 7)، با صفحه‌ای مانند صفحه تصویر 7 روبرو می‌شوید. در این قسمت می‌توانید به اینستاگرام علت غیرفعال کردن اکانتتان را بگویید و این سرویس سعی می‌کند با ارائه راهکارهای احتمالی شما را از این پیشه منصرف کند! اگر تنها به غیرفعال اکانتتان اندیشه می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید همین دلیل Just Need a break (تصویر 8) را برگزینید.

 

قدم آخر:

پس از گزینش انگیزه اینستاگرام برای انجام کار وارد کردن مجدد رمز عبور را درخواست خواهد کرد. بعد از وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر باره نظر، بر روی دکمه قرمز رنگی که با عبارت Temporarily disable account در پایین صفحه مشخص شده است (تصویر 8) کلیک کنید. اینستاگرام برای سپریدن پیشه از شما مجددا تائید خواهد خواست (تصویر 9) بعد از تائید پیشه تمام می‌شود.

 

در صورتی که با تصویری مطابق تصویر بالا ( تصویر شماره 10) مقابل شده‌اید کامیاب شده‌اید اکانت خویش را غیر فعال کنید و همانطور که اینستاگرام اعلام کرده، صفحه اینستاگرام شما الی زمان مراجعه مجدد شما غیرفعال خواهد بود و کسی از شما اثری نخواهد دید.

پاسخ به سوالات رایج:
– شما تنها هفته‌ای یک بار قادر به غیرفعال کردن و فعال کردن مجدد اکانت خویش هستید. تجربه نشانه داده استفاده همیشگی و بی‌دلیل از این قابلیت این مدت را لغایت چند هفته نیز افزایش دیتا است.
– بدون داشتن نام کاربری و رمز عبور راهی برای غیرفعال کردن اکانت هستی ندارد. دی اکتیو کردن موقت اکانت اینستاگرام اگر یوزرنیم و پسورد را ندارید بهتر است طریق بازیابی اکانت با به کارگیری ایمیل یا عدد موبایل را دنبال کنید. بدون داشتن یوزرنیم و پسورد هیچ راهی برای غیرفعال کردن اکانت شما وجود ندارد.
– حتی خود اینستاگرام هم اکانت شما را بدون داشتن یوزرنیم و پسورد نمی‌تواند غیرفعال کند. ریپورت و گزارش کردن سایر کاربران هم در نهایت اگر باره قبول اینستاگرام واقع شود تنها به بسته شدن همیشگی اکانت شما منجر می‌شود اما عکس ها و دیگر موارد پروفایل شما باقی می‌ماند.
– اگر می‌خواهید اکانت خویش را پاک کنید و برای همش از اینستاگرام خداحافظی کنید می‌توانید از تعلیم پاک کردن اینستاگرام در فارنت کاربرد کنید.
برای فعال کردن دوباره کافیست با همان یوزرنیم و پسورد کنونی خود مجدد وارد شوید (Login کنید.) اگر با پیام خطای The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again مواجه شدید سعی کنید در گوشی و در ضمن در وبسایت (نسخه دسکتاپ) وارد شوید.
– اکانت فارنت در اینستاگرام را تعقیب کنید الی واپسین نکات آموزشی و حیاتی اینستاگرام را از دست ندهید.





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: